Job 39 van 130


Report this listing

Solliciteren



Werkvoorbereider


Functie

Klaar om onze technische dienst efficient te laten verlopen?

Je bent in u rol verantwoordelijk voor de planning, administratie en voorbereiding van alle onderhoudswerkzaamheden.

Concreet wil dit zeggen dat je u planning maakt op basis van urgentie, dit voor interne als externe techniekers.

Voor de werkzaamheden voorzie je alle juiste materialen en onderdelen. Deze bestel je en je onderhoud contact met verschillende leveranciers.

Al deze taken verwerk je administratief in het intern systeem. Zo kan het zijn dat je vergunningen moet uitschrijven voor werkzaamheden die moeten plaatsvinden in samenspraak met verschillende afdelingen.

Bedrijfsprofiel:

Dit groeiend bedrijf produceert voornamelijk producten onder private label.

Met maar liefst 4 vestigingen garanderen ze werkzekerheid en doorgroeimogelijkheden.

Ze exporteren hun producten over gans de wereld.

Ter uitbreiding van het team zoeken we een gemotiveerde werkvoorbereider.

Wees welkom in ons geweldig team. Loon is bespreekbaar ( Basisloon: tussen de 2800 €/maand en 3700 /maand)

Jouw profiel

Voor deze functie kijken we graag uit naar iemand met een goede technische en administratieve kennis.

Je bent tevens communicatief en hands-on.

70% van je tijd ben je bezig met u planning en administratief werk, maar je bent niet bang om ter plaatse bepaalde problemen te gaan constateren.

Ervaring als technieker, maar wens je meer een administratieve richting uit te gaan? Of ben je misschien administratief sterk en heb je erg veel interesse in techniek? We zoeken zeker geen witte raaf. Motivatie is doorslaggevend.

  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • De hoeveelheid materialen en het aantal werkuren voor het project inschatten
  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • Metingen op de werf uitvoeren (afmetingen, oppervlakten, volumes, locatie, ...)
  • De gedetailleerde lijst, per post, van de uitvoering van het project opstellen

Aanbod

We bieden je een voltijdse tewerkstelling van maandag tot vrijdag in dag regime.

  • Basisloon: tussen de 2800 €/maand en 3700 /maand.
  • Maaltijdcheques van 8 € per gewerkte dag.
  • DKV hospitalisatieverzekering alsook een groepsverzekering.
  • Cafetariaplan (loon aan te vullen met legale voordelen zoals bijvoorbeeld wagen, verzekeringen, GSM, etc.)

Opleiding op maat van je kennis en ervaring.

Nog niet zeker?

  • Koop onze producten exclusief en aan een voordelig tarief.
  • Ambities? Mooi wij zullen deze stimuleren en u de nodige kansen bieden.
  • Enthousiaste collega's die je met open armen zullen ontvangen.

Woon je in de omgeving zal onze fietslease je zeker en vast ook kunnen interesseren.

Heb je vragen of wens je u kandidaat te stellen voor deze functie?

Bel naar Gitte via 09/381.52.62 of mail naar Deinze@synergiejobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht